boertien.reismee.nl

Langkawi

Vrijdag 12 september 2008, Langkawi

Vandaag weinig te melden aangezien we eens lekker niks hebben gedaan!. We hoefden eindelijk geen wekker te zetten. Wat wel jammer was dat er om 08.00 uur een paar keer aan de deur werd gebeld met de vraag of ze al konden schoonmaken!!! Kunnen we eindelijk eens uitslapen......

We hebben voor een week een auto gehuurd die we morgen kunnen ophalen, we willen morgen dan naar de noordkust rijden van het eiland, dit schijnt erg mooi te zijn. Voor de rest zien we wel wat we verder onderweg tegenkomen.

We hadden vandaag geluk met het weer, de hele dag heef de zon geschenen en we hebben dan ook lekker aan het prachtige strand / zwembad gelegen die je haast voor jezelf hebt op een paar mensen na. Omdat het officieel regenseizoen is in de maanden augustus en september schijnt dit weer hier in september zeldzaam te zijn. We hebben van gasten hier gehoord dat het de afgelopen week echt alleen maar regen is geweest dus we hopen dat de meeste regen nu is gevallen!.